Gå tillbaka till Arkiv

Medlemmars e-postadresser

Veteranföreningens styrelse har beslutat att inte göra några utskick via e-post eftersom det är svårt att hålla dessa register aktuella. Alldeles för många e-postadresser var felaktiga eller inaktiva.

Flera medlemmar har dock efterfrågat e-postadresser. Vi gör därför nu ett nytt försök. De medlemmar som vill kan därför skicka ett

e-postmeddelande till min adress: ingrid.olofsson@riksdagen.se På detta sätt minimerar vi risken för att felstavningar uppstår. Jag använder avsändaradresserna i e-postmeddelandena i den nya förteckningen.

Det är dock viktigt att medlemmarna i fortsättningen meddelar också oss om e-postadressen ändras, så att listan kan hållas så uppdaterad som möjligt.

Eventuella feladresser som uppstår tas bort från listan utan åtgärd eftersom administrationen annars skulle bli för omfattande.

Vänliga hälsningar,

Ingrid Olofsson